چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tue 30 Apr 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
فراساحل یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۳:۴۰:۱۰

ساخت مزرعه بادی در دریای بالتیک آلمان

باشگاه خبری فراساحل: شرکت تأمین منابع انرژی انگلستان، حمل و نقل و نصب پایه‌های پروژۀ بادی در دریای بالتیک آلمان را به شرکت پروژه‌های بادی فراساحل در هلند واگذار کرد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مانا، شرکت تأمین منابع انرژی انگلستان، E. ON، طی قراردادی حمل و نقل و نصب پایه‌های پروژۀ بادی در فراساحل Arkona واقع در دریای بالتیک آلمان را به شرکت پروژه های بادی فراساحل Van Oordهلند واگذار کرد. به موجب این قرارداد، قرار است شرکت هلندی نصب 60 پایه و قطعات ترانزیتی به ارزش 1.4 میلیارد دلار آمریکا را در فراساحل Arkona در سال 2017 میلادی به اتمام رساند.


شرکت Van Oord برای حمل پایه‌ها، از شناور نصب قطعات سنگین خود با نامSvanen، استفاده خواهد کرد. استراتژی به کارگرفته شده در نصب پایه‌ها در دریای بالتیک بر اساس مفهوم فیدر خواهد بود. مدیر عامل شرکت پروژه‌های بادی فراساحل Van Oord در این خصوص معتقد است: «این روش طی سال‌های اخیر بهترین روش ممکن بوده و هست زیرا باعث کارآمدی هر چه تمام چرخه‌های نصب خواهد شد».


توربین‌های بادی با ظرفیت تولید 358 مگاوات در فراساحل Arkona بیش از 35 کیلومتر از مسافت شمال جزیرۀ Rügen در آلمان را پوشش می‌دهند و قادر هستند انرژی تجدیدناپذیر بیش از چهار هزار خانوار در منطقه را تأمین کنند. شرکت تأمین منابع انرژی انگلستان، مسئولیت ساخت و عملیاتی کردن مزرعۀ بادی را بر عهده دارد. این شرکت در تولید منابع نفت و گاز Statoil نروژ نیز 50 درصد سهم دارد و از آغاز در ساخت آن شرکت خواهد کرد.



  کد خبر : 1598
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :